نسل جدیدی از رودسترهای مرسدس بنز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماشین و آدرس roborami.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 5492
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



نسل جدیدی از رودسترهای مرسدس بنز

در سال 2010 کمپانی مرسدس بنز کلاس جدیدی از خودروهای خود رو به روی جهانیان گشود این کلاس جدید مرسدس بنز sls نام داشت که فقط یک مدل سر بسته از اون تولید میشد و مدل کروکی در کار نبود اما در اواخر سال 2011 مرسدس بنز اقدام به تولید SLS کروک کرده است که به نظر من مدل کروک این خودرو به خصوصیات سوپر اسپرت بودن این خودرو بیشتر میاد .

این ابر خودرو دارای موتور 8 سیلندر خورجینی 6208 سی سی با توانایی تولید 563 اسب بخار میباشد که شتاب صفر تا صد اون 3.5 ثانیه است و حداکثر سرعتش 340 کیلومتر در ساعت میباشد و با قیمت 195.000 یورو در آلمان به فروش میرسد .


 


 





:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : ramin moeini
ت : سه شنبه 10 آبان 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');